3 червня 2015 р.

Про що я пишу і що таке стоки для мене


http://www.shutterstock.com/pic.mhtml?id=282468749Ось і минула святкова атмосфера після здачі іспиту на шаттерсток — 10 з 10 векторів пройшли відбір (хоч це і складніше, але я наважилася саме на вектори, а не растр). Закінчилось милування своїм мікроскопічним портфоліо — тепер почалися трудові будні. І я таки не втрималася від загальностокерської спокуси й починаю вести блог...
Цей блог — передусім щоденник для себе з метою самоаналізу та підбиття підсумків.
Чудово, якщо цей досвід буде цікавим і корисним для інших, але чого тут не буде — так це докладних мануалів (ну хіба що я захочу поділитися якимось своїм неймовірним відкриттям). Отож, писатиму по-українськи, щоби бложик залишався затишним.

Чим же цей досвід примітний? І що це за блог має бути?
Це приклад не гонитви за величезним заробітком, супер-високим рейтингом, а експеримент в дусі, що буде, якщо:
- працювати без задротства, але й без ліні;
- працювати легко, у зручному для себе ритмі, але все-таки аналізуючи продажі, роблячи висновки, вдосконалюючи вміння;
- працювати з тими темами, які подобаються, але й водночас все-таки мають якийсь комерційний потенціал.
Я прагну (хоча й не впевнена, що це мені вдається)  жити, застосовуючи філософію «живи легко», а точніше, в гармонії з собою, не змушуючи себе до надмірних звершень і, як наслідок, безсонних ночей, купи стресів і філіжанок кави. Я хочу, щоб у мене залишився час для інших сфер життя, а це:  мала донечка, сім’я, подорожі, дім-садочок-квітничок, рукоділля, вивчення мов і ще один великий творчий проект — мій роман, від процесу обдумування й написання якого я отримую величезну насолоду (мабуть тому так довго пишу і не знаю, коли закінчу:). Коротше кажучи, усім сферам свого життя хотілося би приділити достатньо уваги, а те, що завершується — і завершити.


І, звичайно ж, цей блог — спосіб показати друзям і близьким, чим я займаюся ;).

Якщо хтось раптом і собі подумає, що стоки — це спосіб гармонійно поєднувати роботу, сім’ю та хобі і навіть вирішить таки скласти іспит на шаттері (до того, як дізнається скільки проблем і нудної рутини ховається у стоковій справі ;) — то можна зареєструватися за цим посиланням. Це реферальне посилання. Усіх своїх рефералів я постараюся підтримувати добрим словом і порадами, якщо в тому виникне потреба. 

П.С. А зверху — перша продана ілюстрація. Продалася вже другого дня і, судячи з карти, десь в Китаї!

Немає коментарів:

Дописати коментар