20 липня 2015 р.

Шаттерсток — це гра. Перші спостереження і відчуття після місяця на шаттері

Ось і минув перший місяць. І майже минув другий. Хотіла написати вчасно, але перед двотижневою відпусткою пріоритетніше було працювати, як проклята коняка ;). Отож...

Перші підсумки і спостереження

1.Шаттерсток — то якийсь ненажерливий дракон. Він вимагає працювати, як проклята коняка. В усякому разі — новачків. Йому подавай і багато, і часто, і щоб було якісне. Якщо усувається хоч одна з цих умов (зменшую кількість, завантажую рідше, ніж раз на три дні або «перебиваюся» не дуже комерційними фотками) — продажі миттю ідуть на спад. Під спадом мається на увазі 0-2 продажі. Щасливі дні — 3-6 продажів. Але мої спостереження показують, що для першого місяця це цілком пристойно.

2. Шаттерсток — це гра. Гра в годування ненажерливого дракона, ласого до великого столу смачних страв, і почастіше. Слідкуєш собі за рейтингом, «прокачуєш левели»... Щоправда, до другого рівня — підвищення виплат — мені ще далеченько :(. Я ніколи не захоплювалася комп’ютерними іграми, але ця гра мене таки захопила. І цікаво, і з користю. Але є величезна різниця порівняно зі звичайними іграми: замість убивати монстрів я мушу створювати щось красиве. Замість деструкції — життєстверджуючий креатив!

Трішечки цифр і конкретики. 

За місяць набігло 58 продажів, але в перекладі на $ це не так красиво. Хотілося би більше «пиріжків» (себто, дорожчих продажів), але наскільки я чула, шаттер зацікавлений, щоб клієнти купували підписку, тож бідні ілюстратори  отримують центи...  Були «депресивні» дні, коли не було жодного продажу. Почали з’являтися фоловери (тобто, комусь сподобалось моє портфоліо настільки, що він підписався на оновлення...ого! 8-)
За місяць завантажила 78 зображень, вектори + одна фотка «на пробу».
На стоки засіла впритул (повний робочий день): живучи в селі, не особливо багато в мене альтернатив ;)
А що вийшло в мене найбільш стоковим? Чесно кажучи, я шокована — не виходять з топу m-rank звірятка й квіточки!
 

http://www.shutterstock.com/pic-286452296/stock-vector-stock-vector-frame-on-a-light-background-with-floral-ornament-in-folk-style-soft-and-lovely.html?src=Y6tkLvflnffjnVBiKVpTVg-1-1


Мені здавалося, що це надто конкурентна і широка тема на відміну від «серйозних» флет іконок і емблемок, і коли я малюю звірят і квіточки — здається, ніби й не працюю зовсім.

Щодо типів ілюстрацій — безшовні паттерни. Щодо способу втілення — яскраві кольори і життєрадісність. Те, що на стоках потрібні яскраві та позитивні речі — мене не здивувало. Здивувало те, що найбільше продавалася просто таки «дика життєрадісність» (така, що я для душевної рівноваги «мусила» дивитися гру престолів ;-D.
Ось цей сет б’є рекорди за кількістю продажів, маючи при цьому всього 9 векторів.

І ще. Купують прості речі. Складніші... ну не так. Секрет, напевно, в тому, що прості речі є більш універсальними. У так звані «депресивні» дні я малювала за принципом «щоб таке зробити, щоб нічого не робити». І що ж? «Десятихвилинки» мають попит: продавалися не по разу. Навіть растр.

www.shutterstock.com/pic-292756631/stock-photo-agricultural-emblem-with-green-and-yellow-cereal-ears-on-a-white-background-isolated.html?src=Y6tkLvflnffjnVBiKVpTVg-1-27
http://www.shutterstock.com/pic-290669438/stock-vector-vector-seamless-pattern-with-ripe-ears-of-wheat-minimalistic-design-and-warm-yellow-tints-endless.html?src=Y6tkLvflnffjnVBiKVpTVg-1-11


Фотографії vs. вектори
Під час відпустки (це вже був другий місяць на шаттері) у мене закінчились вектори, отож нічого втрачати — і я спробувала завантажувати фотографії. Чесно кажучи, я думала, що буде epic fale рідкісний, бо тематика в мене конкурентна і не дуже комерційна: ботаніка і пейзажі.
Завертали мої витвори часто, близько 50 % не пройшли (із них ті, які є успішними на інших стоках!). Причини суто технічні (фокус, шум...). А проте фотографії, які все-таки потрапили у порфоліо, по-трошку продаються ;). Ось одна з відносно успішних.

http://www.shutterstock.com/pic.mhtml?id=296355020

Але я не відчуваю себе геніальним фотографом, а всі мої вектори вдало проходять перевірку і мають попит набагато більший за фото, так що жодної образи я не зачаїла ;)

Немає коментарів:

Дописати коментар